دست نوشته ها دل نوشته ها

دست نوشته ها دل نوشته ها

شامل: شعر -حکایت -سروده ها- داستان- عکس و قالبهای زیبا و صدها مطالب گوناگون
دست نوشته ها دل نوشته ها

دست نوشته ها دل نوشته ها

شامل: شعر -حکایت -سروده ها- داستان- عکس و قالبهای زیبا و صدها مطالب گوناگون

آب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم... یار در ....

خداوند بلند مرتبه میفرمایند::::


من شش چیز را در شش جا قرار دادم,  ولی مردم آن را در شش جای دیگر طلب میکنند و هرگز به آن نمیرسند.


من علم را درگرسنگی قرار دادم ولی مردم آنرا در سیری دنبال میکنند.


من عزت را در نماز شب قرار دادم ولی مردم آنرا در دستگاه سلاطین میجویند.

من ثروت را در قناعت قرار دادم ولی مردم آنرا در کثرت مال طلب میکنند.

من استجابت دعا را در لقمه حلال قرار دادم ولی مردم آنرا در قیل و قال دنبال میکنند.

من بلند مرتبگی را در تواضع قرار دادم ولی مردم آنرا در تکبر می طلبند.

من راحتی را در بهشت قرار دادم ولی مردم آنرا در دنیا طلب میکنند.
نظرات 1 + ارسال نظر
نادم یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:13 ق.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

غیرتی شدن به هارت و پورت کردن و گیر دادن و جاسوسی کردن نیست،

غیرت یعنی ...

زن مورد علاقه ات هیچ وقت احساس تنهایی و بی پناهی نکنه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد