دست نوشته ها دل نوشته ها

دست نوشته ها دل نوشته ها

شامل: شعر -حکایت -سروده ها- داستان- عکس و قالبهای زیبا و صدها مطالب گوناگون
دست نوشته ها دل نوشته ها

دست نوشته ها دل نوشته ها

شامل: شعر -حکایت -سروده ها- داستان- عکس و قالبهای زیبا و صدها مطالب گوناگون

چشم اندازهای زیبا از زمستان

چشم اندازهای زیبا از زمستان

چشم اندازهای زیبا از زمستان - آکا,عکس بازیگران زن ایرانی,عکسهای جدید
چشم اندازهای زیبا از زمستان
چشم اندازهای زیبا از زمستان - آکا,عکس بازیگران زن ایرانی,عکسهای جدید

چشم اندازهای زیبا از زمستان - آکا,عکس بازیگران زن ایرانی,عکسهای جدید

چشم اندازهای زیبا از زمستان - آکا,عکس بازیگران زن ایرانی,عکسهای جدید
چشم اندازهای زیبا از زمستان
چشم اندازهای زیبا از زمستان - آکا,عکس بازیگران زن ایرانی,عکسهای جدید

چشم اندازهای زیبا از زمستان - آکا,عکس بازیگران زن ایرانی,عکسهای جدید

چشم اندازهای زیبا از زمستان - آکا,عکس بازیگران زن ایرانی,عکسهای جدید
چشم اندازهای زیبا از زمستان
چشم اندازهای زیبا از زمستان - آکا,عکس بازیگران زن ایرانی,عکسهای جدید

چشم اندازهای زیبا از زمستان - آکا,عکس بازیگران زن ایرانی,عکسهای جدید

چشم اندازهای زیبا از زمستان - آکا,عکس بازیگران زن ایرانی,عکسهای جدید

چشم اندازهای زیبا از زمستان - آکا,عکس بازیگران زن ایرانی,عکسهای جدید
چشم اندازهای زیبا از زمستان
چشم اندازهای زیبا از زمستان - آکا,عکس بازیگران زن ایرانی,عکسهای جدید

چشم اندازهای زیبا از زمستان - آکا,عکس بازیگران زن ایرانی,عکسهای جدید
چشم اندازهای زیبا از زمستان
چشم اندازهای زیبا از زمستان - آکا,عکس بازیگران زن ایرانی,عکسهای جدید

چشم اندازهای زیبا از زمستان - آکا,عکس بازیگران زن ایرانی,عکسهای جدید

چشم اندازهای زیبا از زمستان - آکا,عکس بازیگران زن ایرانی,عکسهای جدید

چشم اندازهای زیبا از زمستان - آکا,عکس بازیگران زن ایرانی,عکسهای جدید

چشم اندازهای زیبا از زمستان - آکا,عکس بازیگران زن ایرانی,عکسهای جدید

چشم اندازهای زیبا از زمستان - آکا,عکس بازیگران زن ایرانی,عکسهای جدید

چشم اندازهای زیبا از زمستان - آکا,عکس بازیگران زن ایرانی,عکسهای جدید
چشم اندازهای زیبا از زمستان
چشم اندازهای زیبا از زمستان - آکا,عکس بازیگران زن ایرانی,عکسهای جدید

چشم اندازهای زیبا از زمستان


تمام ترانه هایم ....


تمام ترانه هایم ....

 

تمام ترانه هایم ترنم یاد توست

 و تمام نفسهایم خلاصه در نفسهای توست

ای زلال تر از باران و پاکتر از آیینه به وجود پر مهر تو می بالم

و تو را آن گونه که می خواهی دوست دارم

ای مهربان پرنده خیالم با یاد تو به اوج آسمانها پر خواهد گشود

 و زیبایی ات را به رخ فرشتگان خواهد کشید

تبسمی از تو مرا کافیست که از هیچ به همه چیز برسم

تو را حس میکنم ...


تو را حس میکنم ...



تو راحس میکنم هردم

که با چشمان زیبایت مرا دیوانه ام کردی

من از شوق تماشایت

نگاه از تو نمیگیرم

تو زیباتر نگاهم میکنی اینبار

ولی...افسوس...این رویاست

تمام آنچه حس کردم،تمام آنچه میدیدم

تو با من مهربان بودی

واین رویا چه زیبا بود

ولی.... افسوس.... که رویا بود

تو بمان

 

تو بمان...

آنان که رفتنشان را

طاقت آوردم

"تو" نبودند.

دلم برای خودم تنگ می شود




دلم؛
برای خودم تنگ می شود
روزهایی که بیشتر می خندیدم 
روزهایی که اتاق 
هوای بیشتری داشت،
 روزهایی که تو را داشتم...
 

آخر ای دوست




اخر ای دوست نخواهی پرسید


که دل از دوری رویت چه کشد؟


سوخت در اتش و خاکستر شد


وعده های تو به دادش نرسد

زنـــــــان موجوداتِ عجیبـــــــــی هستنــد




زنـــــــان موجوداتِ عجیبـــــــــی هستنــد

مــقاوم جلـــــــــوه می کننــد

در حالیـــــــــــــــــکه . . .

کوچکــــــــــتریـن مشکل را دوام نمی آورنـد

ســــــاده و زودباور جلــــوه میکـــننـد

هیــــــــچ دروغی را باور نمیکننــد

فـــــــراموش کار جــــلوه میکننــد

در حالیـــــکه هیچ اهانتـــی را فراموش نمیکننـــد

تــا زمانــی که مردی را عاشقــــانه دوست بـدارنــد

اشتباهاتش را میبیننــــد اما فراموش میکننـــد

دروغ هایش را میفهمــــنـد اما باور میکننــــد

زیـــــــــــــــرا که صادقانه عشق میورزنـــد.