دست نوشته ها دل نوشته ها

دست نوشته ها دل نوشته ها

شامل: شعر -حکایت -سروده ها- داستان- عکس و قالبهای زیبا و صدها مطالب گوناگون
دست نوشته ها دل نوشته ها

دست نوشته ها دل نوشته ها

شامل: شعر -حکایت -سروده ها- داستان- عکس و قالبهای زیبا و صدها مطالب گوناگون

وقتی کیف گران قیمت آنجلینا جولی سوژه می شود! + عکس

همیشه ستاره بودن دردسرهای خاص خود را دارد، آنجلینا جولی ستاره سرشناس هالیوودی همیشه زیر ذره بین عکاسان و خبرنگاران قرار داشته است....


همیشه ستاره بودن دردسرهای خاص خود را دارد، آنجلینا جولی ستاره سرشناس هالیوودی همیشه زیر ذره بین عکاسان و خبرنگاران قرار داشته است. اخیرا استفاده از یک کیف با یک برند مطرح تجاری و قیمت زیادش باعث شد این ستاره جنجالی هالیوودی به یک سوژه رسانه ای تبدیل شود.


برند معروف تجاری "لوئیز ویتون" اخیرا جدیدترین مدل کیف زنانه را روانه بازار کرده است. هنوز این کیف در بازارهای اروپایی عرضه نشده است اما آنجلینا جولی ستاره 38 ساله هالیوودی یک نمونه از کیفهای زنانه 3500 دلاری این برند تجاری را در دست دارد و همین مسئله از او یک سوژه خبری ساخته است.


گفته می شود این مدل کیف جدید زنانه قیمتی معادل 3500 دلار دارد که باعث می شود دارنده آن به یک سوژه خبری تبدیل شود. آنجلیناجولی در این رابطه گفته است : من هرگز به دنبال مد و تجملات نبوده ام آنچه باعث شد از این مدل کیف خریداری کنم سادگی و کیفیت بالای جنس آن است. در حال حاضر مدلهای مشابه این کیف با کیفیت پایینتر کپی برداری شده و در سطح بازار جهانی قابل دسترس است. هرکس میتواند یک نمونه از آن داشته باشد و به قدری از نظر ظاهر این نمونه های تقلبی با اصل آن مشابه است که هیچ کس متوجه آن نخواهد شد.

مطالب مرتبط

نظرات 1 + ارسال نظر
مراد دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:06 ق.ظ http://35salkatab.blogsky.com/

دوستان سلام
بنده یک کتابخانه شخصی دارم که میخواهم این کتابخانه شخصی را بفروشم . این کتابخانه مجموعا 500 کتاب بیشتر ندارد که بخاطر احتیاج به پول می خواهم بفروشم ... لطفا شما دوستان اگر کسی یا دوستی یا اقوام و آشنایی دارید که اهل کتاب و مطالعه هست و در ضمن وضع مالی مناسبی دارد لطفا این آدرس را به ایشان بدهید

http://35salkatab.blogsky.com/

امیدوارم که خدا هم گره از مشکلات شما باز کند ... انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد