بهترینها اینجاست

بهترین باکسهای درآمد زا اینجاست

بهترینها اینجاست

بهترین باکسهای درآمد زا اینجاست

بهترینها اینجاست


-بنر-در-دست-(5).jpg

سایت سوم بردیا  مانی باکس




مانی باکسOnline

Online Users
User



فرند باکس افتتاح شد


 فرند باکس


پرند باکس هم اینه





ماه در ماه به این 2 تا باکس جدید میگن


بچه ها عیدی من به شما عزیزان این 2 تا باکس جدیده و عالیه


اولیش که اسمش ماه باکسه که خدایی ماه در ماه است خودتون برید اگهی هاش رو ببینید فقط 8تا 10 تومانی  و... و دومی که احتیاج به توضیح نداره زیباترین باکسی که تا به حال دیدم ایما باکس با کلیکهای استاندارد که هر دو عضویت پیشرفته به کاربرا میدن.

 



ماه باکس


ایماباکس


ماه باکس


ایماباکس

رقیب جدی شرکت آسمان باکس هم آمد

خبر جدید  خبر جدید خبر جدید
با 6 آگهی 110 ریالی در ابتدای کار


رقیب جدی شرکت آسمان باکس هم آمد. این باکس جدید الان شروع به کار کرده و تازه 200 کاربر داره  و در گرفتن کاربر رکورد زده و قیمت آگهی هایش فوق العاده است. هر آگهی یازده تومان11 و تعداد آگهی هایش هم در ابتدای راه خیلی خوبه 6آگهی و تا 10 آگهی هم به زودی میرسه. و مطمئن باشید این رقیب باکسهای آسمان حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

ضمنا" 200 تومان هم به حساب شما واریز میکنه

جهت ثبت نام بر روی این بنرها کلیک بفرمائید.




2

روشهای درست کار کردن با سایتهای کلیکی اینه

دقیقه وقت  واسه خوندن بزار ضرر نمیکنی !! مطمئن باش.

 با سلام خدمت شما دوستان عزیز. بدون هیچ گونه توضیح اضافه ای سریع میرم سر اصل مطلب .اگر واقعا" از شعارهای مختلف و بعضی اوقات دور از واقعیت خسته شده اید و اگر دوست داری که پول واقعی به دستتون برسه. فقط 5 دقیقه روی این آگهی تمرکز کن و نرو سروقت اگهی دیگر.

این نوشته ها حاصل روشهای غلط و  شکستها و بالاخره موفقیتهایم بوده.

حال بعد از خواندن این مطالب خودتون  ضرب و تفریق بکنید حساب کار میاد دستتون که چگونه به درآمد منطقی میشه رسید.

همیشه میگن که یه دست صدا نداره و باید از افراد و ابزار گوناگون کمک بگیریم تا موفق بشویم.

اولین قدم شناخت سایتهای معتبر و پردرآمدتر نسبت به هم. من خودم با توجه به تجربیاتم سایتهای گروه آسمان رو بعلاوه  2 الی 3 سایت دیگه  را مقدم بر دیگر سایتها میدونم.  و اگر اسم سایتی رو اینجا نمیبرم خدای ناکرده دلیل بر  بد بودن آن سایتها نیست و این نظر شخصی بنده می باشد.


اگر میخواهید زودتر به درآمد برسید باید هزینه بکنی که البته هزینه شما در کوتاه مدت به همراه سود بهتون برمیگرده. روش کار...

1- بعد از ثبت نام و ورود مثلا به سایت تئوباکس میری در قسمت خرید و قیمت اجاره زیر مجموعه ها رو  میبینی که زده نفری 250 تومان برای یکماه.  و 12000هزار تا 12500 برای 50 نفر

2-  واریز مبلغ 12500 تومان  جهت اجاره 50 نفر و مبلغ 1500 تومان هم برای تعویض نفرات کم کار که هزینه تعویض حدود 60 تومن برای هر نفر در یک ماه میباشد.(بعضی ایام تخفیف هم میزارن) و این واریز رو از طریق خود سایت  سریع میتونی انجام بدهی. به نظر من حداقل دوتا کارت بانکی پاسارگاد و ملت داشته باش و حتما" رمز دوم روی کارتت از طریق کارتخوانها بزار  چونکه 100 درصد لازم داری. پاسارگاد در اولویت باشه. چون هرگونه واریز و برداشتت رو سریع بهت اس ام اس میده

3- تا اینجا 14000 تومان هزینه کردی برای یک ماه. ضمنا شما تا 500 نفر  در حالت استاندارد میتونی اجاره بکنی و  بعد از ارتقاء عضویتتون تا 2000 نفر به بالا هم میتونی اجاره بکنی که فعلا تا تکمیل نفراتت به حدود رقم 500 نفر  فکر ارتقاء عضویت نباش.

4-شما حتما باید روزانه بالای 3 کلیک هم خودت انجام بدهی تا بتوانی از کلیک نفرات اجاره ات سود ببری. این خیلی خیلی مهمه و قبل از پایان هر  شبانه روز و در هر 24 ساعت یکبار باید کلیکهاتو انجام بدهی و سعی کن کلیک های 10 تومانی رو  اول کار انجام بدهی.

5- شما ضمنا" میتونید از طریق تبلیغات و دوستان و آشنایان و گذاشتن بنرهای خودتون در سایتهای دیگر و یا داخل وبلاگتون زیر مجموعه مستقیم بدست بیارید که  این کمک خوبی بهتون میکنه در بدست آوردن پول.

6- نکته خیلی خیلی مهم و اونم اینکه شما اگر زیر مجموعه کسی بشوید از شما هیچ  ریالی کم نمیشود. اینو مطمئن باشید و خود سایت به معرف شما پورسانت میده . فکر بد نکنید.

7-ضمنا باکسهای گروه آسمان هر 9 روز یکبار نفرات اجاره میدهند و  این خودش یه نکته مثبت هست که بتونی در فرصت بوجود آمده نفراتت رو سرو سامان بدهید.

8- شما بعد از اجاره میتونید بر کل عملکرد نفرات اجاره ای خودت نظارت داشته باشی و بهترینشون رو برای ماه بعد تمدید بکنید.

9- شما در بدترین حالت ممکن در یک ماه 20 هزار تومن کل پولتون تو سایت میشه و در حالت نرمال 25000 تومان و تو یک ماه 5000 تومن  خالص هم از حدود 10 نفر زیر مجموعه های مستقیم که به دست آوردی گیرت میاد که الان جمعا 30000 هزار تومن پول داری

10- خب 14000 تومن هزینه کردی و 16000 تومن درآمد داشتی. حالا منهای زیر مجموعه مستقیم تو یک ماه 10 هزار تومن سود کردی با توجه به اینکه شما این 10 هزار تومن را  با سپرده اولیه 14000 تومان بدست آوردی.البته توجه داشته باش که این درآمد در ازای 50 نفر هست .


11- قدم بعدی که خیلی سرنوشت ساز هست این که شمادر اولین ساعات روز 30 ام اجاره از بین نفرات گروه اولی که اجاره کردید نفرات برتر رو باز تمدید بکنید برای یک ماه . چون حقیقتا" بیشتر درآمد ماه اول شما از پشتکار این افراد بوده و شما الان حدود 25 تا نفر اجاره ای عالی  گلچین کردید و حالا یه 25 نفر دیگه اجاره میکنید تا 50 نفرتون  باز تکمیل بشه. 


12- شما برای کسب تجربه بهتره که فقط در ماه اول در هر سایت 2 تا گروه پنجاه نفری اجاره بکنید. چونکه اول کار هستید و حساب و کتاب کردن براتون راحت باشه. و ضمنا بین اجاره نفرات در سایتها فاصله زمانی حداقل 24 ساعت رو بگذارید . چونکه اگر در یک روز بیائید داخل 10 تا سایت سرمایه گذاری بکنید. آخر ماه در یک روز باید  کارکرد 500 نفر یا حتی بیشتر رو  بررسی بکنید و  اذیت میشوید. و البته ممکنه خیلی ها هم برای اولین بار از عهده اش بربیان.

13-خب حالا شما 500 نفر اجاره ای گلچین دارین مثلا  درتئوباکس و در روز 30ام ماه بعد از درآمد  شما میشود 220 تا 250 هزار تومان از کلیک کردن افراد اجاره تون و این مبلغ جدا ازدرآمد شما از زبرمجموعه های مستقیمتون هست.

14- از این روز به بعد باید عضویتتون رو ارتقاء بدین و از عضویت فعلی که استاندارد هست خداحافظی بکنید و عضویت بالاتر مثل نقره ای یا طلایی از سایت بگیرید که این امر باعث میشه درامد شما چند برابر بشه. خودتون میتونید به قسمت انجمن تئوباکس برید و بعضی از بچه ها رو ببینید که بالای 2000 هزار نفر کاربر اجاره ای دارن و درآمد ماهیانه شون رو ببینید.

15- شما حالا  در جایگاه خوبی قرار گرفته اید و به قول قدیمیها از آب و گل دراومدین و به تنهایی و خودکار کارهاتون پیش میره و میتونید با خیال راحت در چندین باکس خوب که خدمتتون معرفی میکنم شروع به درآمد زائی بکنید والان به آنانکه شاید به کار شما ایمان نداشتند بفهمانید که سخت در اشتباه بوده اند.

حال تصمیم با خود شماست که در این راه قدم بگذارید و کار را شروع کنید. به نظر من الان که سایتهای  فوق العاده گروه آسمان در شروع کار هستند (نسبت به تئوباکس) کسانی موفق تر هستند که حتی یک ساعت زودتر دست به کار بشوند. ضمنا" این مطلب رو بزار همینجا صادقانه بهتون بگم: یه ضرب المثل معروفه که میگه: هر که بامش بیش برفش بیشتر یا هر چقدر پول بدهید همانقدر آش میخورید. واگر شما به دنبال درامد دهان پر کن هستید باید هزینه بکنید . البته هزینه کردن شما مساوی با درآمد زودتر.

ختم کلام: این روشهایی بوده که تا به الان من تونستم به کار ببرم و به درآمد خوبی دست پیدا بکنم و دوستانی که میخوان از این نظرات من در وبلاگشون استفاده بکنند ! توجه داشته باشند که این نوشته ها حاصل تجربیات من در خصوص بهترین و کارآمدترین روشها در کسب پول سریع از سایتهای کلیکی میباشد و هرگونه کپی برداری بدون ذکر نام ومنبع شرعا" و عرفا" جایز نیست و با ذکر نام و منبع بلامانع می باشد.

 برای ثبت نام روی این بنرها کلیک بفرمائید. اول یا آخر بودن بنرها دلیل بر برتری نسبت به یکدیگر نیست.

 




اولین سایت تئوباکس اولین سایت گروه آسمان

 

 دومین سایت باکس تیراژ 24

باکس 24

سومین سایت  زیبا مریتا معروف به نئوباکس ایرانی

مریتاباکس

چهارمین سایت بسیار موفق خارجی به زبان فارسی  جی ال باکس

GLBux Registered Copmpany

پنجمین باکس لوک باکس متعلق به گروه آسمان

ششمین سایت آسمان متعلق به گروه آسمان

هفتمین سایت باکس پازل گروه آسمان

هشتمین سایت باکس کرسورباکس متعلق به گروه آسمان

نهمین باکس آسان از گروه آسمان

l


دهمین باکس موفق واترباکس گروه آسمان


یازده همین باکس موفق ترنادو باکس گروه آسمان


دوازدهمین باکس موفق باکس لیاف گروه آسمان


سیزدهمین باکس اپل آرت بسیارشیک گروه آسمان





بزودی......